یک شنبه 3 دی 1396
ن : lafee

پیش آگهی CKD با کراتینین سرم 4.5

امروزه تعداد زیادی از بیماران مبتلا به CKD متوجه مهم بودن پیش آگهی خوب CKD و نه صرفا کاهش موقت شده اند. خوب، پیش آگهی CKD با سرم کراتینین 4.5 چیست؟

بیماری مزمن کلیه پیشرفت آهسته است و معمولا نمی تواند درمان شود، اما با درمان موقتی و مناسب می تواند پیش آگهی خوبی داشته باشد.

بیماری کلیوی اولیه، گاهی اوقات نارسایی کلیه نامیده می شود، ممکن است علائم یا علائم داشته باشد. شما ممکن است تا زمانی که پیشرفت بیماری نباشد، احساس متفاوت نکنید، اما آسیب هنوز در حال انجام است. کراتینین 4.5 نشان می دهد که وضعیت کلیه در مرحله 3 CKD قرار دارد که شانس خوبی برای بازگشت به مرحله 2 است. اما بسیاری از بیماران از دست دادن درمان می افتند.

پیش آگهی CKD با کراتینین سرم 4.5 چیست؟

اگر بیماران می خواهند یک زندگی با کیفیت بالا با پیش آگهی خوب زندگی کنند، بایستی بافت کلیه ها و سلول های کلیوی آسیب دیده و عملکرد کلیوی به طور اساسا انجام شود.

داروهای غربی مانند هورمون و عوامل سرکوب کننده ایمنی برای کوتاه مدت به علائم CKD مؤثر هستند، اما ممکن است باعث ایجاد عوارض جانبی شوند. از طرف ایمنی و کارآیی، درمان طب طبیعی چینی اختیاری است.

پکن Tongshantang بیمارستان TCM به طور گسترده ای از درمان های حذف توکسین بر اساس داروهای چینی برای ترمیم ضایعات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از مبدا از طریق گسترش رگ های خونی، بهبود گردش خون، افزایش خون و اکسیژن، جلوگیری از التهاب، جلوگیری از انعقاد، و تحریف ماتریکس خارج سلولی . به این ترتیب می توانید پیش آگهی CKD را با کراتینین سرم 4.5 به طور معنی داری و به اندازه کافی افزایش دهید.

اگر می خواهید پیش آگهی CKD را بهبود بخشیده و زندگی با کیفیت بالا را تجربه کنید، می توانید یک پیام را در فرم زیر ارسال کنید یا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5941.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیش آگهی CKD با کراتینین سرم 4, 5,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.